Klart!

Har funderat fram och tillbaka. Har nu gjort valet att inte fortsätta att provjobba på bingon! Var inte någonting för mig, då trivs jag bättra på hemvården, och så är det bättre betalt ;) Känns skönt att gjort valet nu. Okej, nu blir det att jobba julafton, men att jobba ca två timmar på julafton är inge problem känns det som längre! Känns riktigt skönt att ha gjort valet nu. Har grubblat hela helgen!

Igår var vi och åt på beirut jag, andreas och pirre, Sen gick vi och bowlade, jag förlorade en gång och kom två en gång :D  Efter lite alkohol i kroppen valde vi att gå vidare till Lotus, dit kom då pirres flickvän. Var spännande att få träffa henne, och hon verkar trevlig. även om man kanske inte får nån riktig bild av någon genom att röja på dansgolvet :P haha. Men det var en lyckad kväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0