Julklappar

Härligt slutade tidigt från jobbet idag, och imorgon är man ledig. Känner att jag behöver en sovmorgon efter att jobbat i helgen.

Igår åkte jag ut till tuna park och köpte klart filip och farfars julklappar. Idag så ska jag och mamma till tuna park och hon ska hjälpa mig med mormors julklapp. Så vi får se vad det blir. Måste även hitta en julklapp till andreas. Har hittat en tröja som är fin, men det kostade 1300 och vi har sagt att vi inte skulle köpa för så mycket. Hmm jag ska försöka ta reda på för hur mycket han har handlat för.. :P Men annars får det blir tröjan för han skulle vara så himla fin i den... Ja, det är ju inte lätt med julklappar i år. Jag har inte en aning om vad jag kommer att få i julklapp, ska bli spännande i alla fall. :)

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0