1 månad

Idag blev vår äskande lilla mini 1 månad! Kan inte förstå var tiden och dagarna tar vägen. För var det inte typ igår som jag låg på förlossningen och fick hålla honom i min famn för första gången?! 

Elwin är så snäll liten bebis. Nöjd mest hela tiden och är man lite ledsen så är en varm famn det enda man behöver för det mesta. 

Elwin 1 månad
sover fortfarande för det mesta. Sover dom bäst när bröderna härjar som mest här hemma om dagarna! Men nu börjar han ha lite mer vakna perioder. Då ligger han med sina stora mörka ögon och ser sig nyfiket omkring på omgivningen. Lyssnar farsinerad när man pratar med honom och ser sådär lugn och trygg ut. Känns i de stundena som att ett leende är nära! Följer och fokuserar blicken gör han också. Min duktiga lilla prins. 

Väger nu 3864g och är 53,5cm kort. 


Sanna ord av Andreas <3



Kommentarer
Malin

Grattis lilla sötnos! När sjukdomarna här hemma är över hoppas jag att vi kan ses och bebisgosa! :)

Andreas skrev så fint på instagram, önskar att det kunde smitta av sig på en viss person här hemma.. hmm... ;) Kram!

2014-09-20 @ 23:11:16
URL: http://malinlundberghs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0