17+3

Första magbilden med lilla hoppsan. Här i vecka 17+3. Igår sprattlades de på för fullt i agen, härligt! Är fortfarande väldigt orolig och får för mig att något inte är bra även om vi vart på ett UL och sett att allting var bra. Kanske för att jag inte riktigt hinner reflektera över denna graviditet eller känna efter de små sparkarna och sprattlet. Så är en stor lättnad varje gång hoppsan gör sig påmind. Var ett väldans liv igår och snart kan jag nog känna små sparkat utanför magen också. <3 
Är även väldigt glad över att jag än så länge mår så bra. Känner av foglossningen lite och blir väldigt trött och matt i blygdbenet om jag står länge. Sålänge som jag är liten och jag inte lider av det onda är jag glad. 

Nu längtar vi till nästa ultraljud så jag snart spricker!
Lite har lilla hoppsan tagit plats där inne <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0