Semestern 2014

Då var semestern 2014 över. 5 underbara lediga veckor med strålande sol har vi haft. Började semestern med en härlig vecka i Varberg tillsammans med Mikaela, Pontus och Ludwig. Sol, bad, kräftfiske, grill, Ullared var lite av vad veckan bjöd på. Sedan har vi för det mesta bott i poolen här hemma då denna sommar vart extremt varm, inte helt ultimat att vara höggravid. Men jag har stått ut så länge som jag haft möjlighet att svalka mig. Små utflykter har det blivit, umgåtts med vänner, kortkvällar och så har vi fått en hel del gjort i huset. Bebisrummet har renoverats och där bytte vi även ett fönster och sen så har uppfarten blivit bytt. Så vi har haft oss några effektiva veckor.
 
Ska bli spännande med en ny vardag. Om tre veckor är hoppsan beräknad och det blir spännande att se hur vardagen kommer falla på plats. Adrian ser fram emot dagis imorgon och han saknar sin kompisar. Sista dagisåret för vår stora kille! Galet! Jag tycker det ska bli ganska skönt att få lite tid för vila under dagarna nu när de kommer gå tre dagar i veckan på förskolan. Även om jag allt kommer sakna mina små hjärtan. Men kan vara bra med några timmar för vila som sagt.
 
Vår smått tokiga familj <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0