New in

Hej måndag och ny vecka! Startade inte helt enligt planering. Jag tänkte gå till öppna förskolan för första gången idag med Wilmer. Men han är fortsatt förkyld så vi fick stanna hemma för att kurera istället. Så vi plockar här hemma. Fick äntligen upp lackhyllorna i vardagsrummet! Byrån som stod där fick flytta in i lekrummet, och hyllan från lekrummet fick flytta in till Wilmer. Jag är så nöjd. Kul med lite förändring. Nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vila bilder som ska framkallas och sättas upp på väggen i vardagsrummet över sofforna. Tycker det är så svårt att välja ut när det är så många fina man är fast vid. Så får se när jag kan bestämma mig om det. Vilka bekymmaer man har. ;)

Så här blev det med de nya hyllorna. 





Kommentarer
Malin

Supersnyggt,verkligen!! :) Önskar att jag hade inspiration till att fixa och dona hemma!
Vi måste ta och ses när ni kryat på er,barnen har hunnit avverka en runda av magsjuka under helgen...

Kramar!

2013-09-24 @ 20:44:09
URL: http://malinlundberghs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0