All for you

Jag och Adrian har haft oss en riktig kalasdag om du frågar Adrian. Jag njuter bara av att se honom så lycklig. Vi träffade på en ambulans där vi även träffade på ambulansmännen som sen vinkade glatt och satte på blåljuset för Adrian. Vilken lycka för en treåring!

Träffade farmor inne på barnens hus där Adrian fick en bil till sin bilarsamling. Jag och Adrian åkte sen vidare till tuna park där vi strosade runt. Åt lunch och avslutade med en glass. Åkte hem och slappade i soffan en stund innan vi tog en promenad till åker. Där jobbade skördetröskan och en stor grävmaskin stod vid vägkanten. Vilken lycka att få inspektera på nära håll. :) faster och Pontus åkte förbi och blev min räddning från åkern. Adrian fick köra hem med dem och tutade glatt! kvällen avslutades med ungspannkaka, bad och tillslut en övertrött Adrian. Blir så när dagen går i ett men så mysigt vi haft det. Så härligt att umgås med honom och se honom bli så lycklig av sånna små saker ibland.



Kommentarer
SandraoMelwin

Vad stilig han är i sin halsduk. =)

2012-09-06 @ 06:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0