Idag

Idag i vecka 29(28+2)
 
 
Idag har jag vart en ganska tråkig mamma kan jag tänka mig. Får lite dåligt samvete när jag inte leker massa med Adrian och när film och data fungerar som underhållning. Men ibland finns massa andra måsten och samtidigt är energin som bortblåst. Men jag tror inte att Adrian får några större men för det!
 
Vi har i alla fall vart på en liten roadtrip tillsammans med min pappa då jag inte vågade åka iväg själv. Åkte till Strägnäs av alla små städer och köpte ett pelarbord. Har letat i evigheter efter just det pelarbordet. Så är riktigt nöjd över köpet. Bild kommer :)
 
Nu ska jag duka till middagen. Här hemma blir det kyckling!


Kommentarer
Malin

Så fort det går, snart vecka 30!! Tyckte nyss det var sommar och du var i vecka 14 typ... Kram!

2012-10-04 @ 21:51:20
URL: http://andthroughitall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0