Nattuggla

Det här med sömnen som höggravid är inte så ultimat. Drömmer så mycket konstiga drömmar så känns aldrig som jag sover riktigt djupt. Kroppen är ond och tung. Vaknar varje gång jag måste vända mig då det krävs en hel del kraft. Då gör fogarna ibland så ont så jag vill skrika rakt ut. Så ska vi inte tala om alla toabesök! ;) de senast är att jag vaknar vid 3 och har sen så svårt att somna om. Kanske för att bebis har fest i magen. Där av ett inlägg nu. Tror inte nätterna blir så mycket bättre sen kanske men då har jag någon som håller mig sysselsatt. Det här med att ligga och inte kunna sova är bara onödig dötid.. Hoppas ni andra sover gott. Jag ska göra ett nytt försök nu. God natt förhoppningsvis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0