Inte kul längre!

Andreas kommer aldrig mer att få lämna mig ensam i detta hus! Känns just nu som att allt som kan gå fel går fel! Okej, vår tv fungerar som den ska igen. Men nu har en propp gått så hela övervåningen, hallen och halva köket är svart. Eller svart är en överdrift kanske men strömmen är borta.

Har pratat med Andreas och försökt förstå mig på det där j*vla proppskåpet i över 30 mig. Hormonstinn som man är så kommer tårarna fram också.

Tackar gudarna för att vi har världens bästa Mikaela och Pontus några hus bort. Så nu är Pontus på väg över för att hjälpa mig! Tur det annars vet jag inte vad jag hade gjort..



Kommentarer
Nadja

Hahaha gumman då.. kan se dig framför mig ;-) Ses i e.m. Kram

2012-05-31 @ 07:14:26
URL: http://sweetladysoul.se
Anette

hormonstinn? Gravid? :-)

2012-05-31 @ 19:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0