Ny vecka och nya tag!

Dagen började på bästa vis! Adrian kröp ner vid mig vid 4 och sen har han sovit tätt intill. Mysigt ibland.

Helgen har minst sagt vart upp och ner! 3 års trots är inte lätt att handskas med och speciellt inte när man är ensam om det hela dagarna. Men vi har hunnit med en hel del skoj och mys utan trots så man får juta lite extra av de stunderna just nu.

Igår hade Adrian namnsdag och det firade vi genom först en bussresa in till stan och sedan besök på badhuset. Med oss hade vi morfar, morbror och moster. Han vart så lycklig och pratar non stop om badhuset. Dock var det lite hav jobbigt då jag inte kände mig på topp och när jag sen kom hem så hade jag fått feber. Men idag mår jag helt ok.


Jag och min stjärna i helgen♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0