Full av inspiration

Har suttit hela kvällen och pysslat ihop lite gott och blandat här på datorn. Äntligen har jag en fungerande dator, TACK Stefan för hjälpen. Min hårddisk la av totalt så allt är borta. Men har säkerhets sparat allt på en extra hårddisk, cd och framkallat bilder. Men så klart endel som gått förlorade, men det viktigaste är kvar och det är Adrians alla bilder♥

Så härligt när man är fylld av inspiration. Har stått sitta med inredningen här hemma. Dels för att renoveringen tagit så mycket energi och pengar. Men nu är jag på rätt spår igen. Har pysslat ihop några personliga tavlor som jag nu ska skriva ut och rama in. Tror det kommer bli riktigt bra. Sen är längtan stor inför ullared. Där ska det handlas inredning!

Nu säger jag god natt till dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0