Sista timmarna

Då njuter jag av sista timmarna som 24 åring. Men det är med lite vemod som jag firar in 25 år. Hade kunnat stanna här vid 24, men som man brukar säga. Man är inte äldre än vad man gör sig! 
 
Idag kalasade vi lite i förväg då Andreas pappa, Nina, farmor Sonja, Mikaela och Pontus kom för att fira mig. Åt tårta ute i solen och fick fina presenter. Imorgon firas det lugt. Jobbar som vanligt imorgon. Men på kvällen kommer faster Mikaela hit och passar Adrian så jag och Andreas kan gå ut och äta tillsammans. Dels för att fira våra 5 år som förlovade och även för att fira mina 25 år så klart. Så det kommer bli riktigt trevligt att komma ut och äta tillsammans♥
 
Nej nu välkomnar vi 25 år med ett glädjeskutt.
Obs. Bild från förra året, nu hade min kropp aldrig klarat av att skutta!


Kommentarer
Sandra o Melwin

Stort grattis på 25 årsdagen! Hoppas du får en fin födelsedag! (vädret är ju inte dåligt iaf) ;)

Svar: Tack så mycket, hade en kalas bra dag :)
Jacqueline

2012-07-25 @ 10:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0