Förberedelser

Fredag och nu är julen nära! Första julen som vi får fira med Wilmer. Så glad att vi får ha honom utanför magen. Kan inte föreställa mig att julen skulle firas med honom i magen nu om han valt att stanna till i varje fall BF. Igår blev han tre veckor <3

Vi ska till BVC på förmiddagen för att väga och mäta Wilmer. Ska bli kul att se hur "stor" han är nu. Nog har han växt allt då kläderna i 50 passar nu även om mycket fortfarande får vikas upp i ärmar.

Efter BVC hämtar Mia upp oss och vi åker ner på stan. Köpa sista julklappen, trängas bland folk och så skulle vi fika. Sen blir det fredagsmys för mig och småkillarna då Andreas jobbar sent.

Får se om jag hinner med lite julpyssel under dagen så som att baka lite mer julgodis. Igår hade jag min vän Karin här och vi bakade rocky road och snöbollar. Mums!

Nu ska vi börja göra oss i ordning för dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0