Lättnad

Ni anar inte hur lättad jag känner mig. Har vart så otroligt mycket den senaste tiden. Att jobba, ha en familj att ta hand om, ett hus som inte ska förfalla, plus att man ska hitta tid för att studera. Jag har nu för bara 45 minuter sen skickat in min examinationsuppgift i psykologin och har bara ett mindre prov på fredag och sen är det färdigt. Kände hur en stor tung sten lättade från mitt bröst när jag skickat in uppgiften. Tog mig en dusch efter och sköljde bort all stress som hängt över mig de senaste veckorna. Vilken otrolig lättnad! Snart mina vänner kan jag ha ett liv igen!

Jag skulle börjat läsa nästa kurs redan nästa vecka men väljer att ta den till hösten. Jag orkar inte nu, min kropp säger ifrån! Sen skulle den kursen gå två veckor in i min semester och det känns bara nej, nej! Jag vill njuta av mina fyra lediga veckor och vara just ledig!

Så nu väntar jag på att mina älskade grabbar ska komma hem och jag bara kan omfamna dem♥ Ikväll ska jag njuta och inget plugg blir det. Ni anar inte vad lycklig jag känner mig just nu. Och känns så skönt att jag valt att vänta med nästa kurs. Nu ska jag njuta av våren (som förhoppningsvis kommer på riktigt nu snart!) med min familj och kära vänner jag saknat.


STOR puss till er och njut även ni av den här kvällen!



Kommentarer
Nadja

Duktiga du, bra kämpat! Du gör helt rätt i som väntar med nästa kurs. Kram

2012-04-18 @ 20:48:07
URL: http://sweetladysoul.se
Anonym

Åh Gud vad underbart, jag njuter med dig! Förstår att det är en grym lättnad, du har varit så jäkla duktig!! Det får vi fira på lördag ;)

2012-04-19 @ 15:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0