Lördag och feber

God Morgon!

Här hemma startar vi dagen med att ha en febrig liten kille. Eller det började redan igår.. Han ligger helt matt och febermosig i soffan och ser på tv. Lilla hjärtat♥

Jag var ute på vift igår. Åt middag på Le Grand med Mia, hennes mamma, Anna och Stina som fyllde år. Jätte trevligt, synd bara att jag blev så missnöjd med maten. Bestälde in kyckling och när jag skär upp den ena biten så var det rosa och blodig i!! De förklarade sig att det var ett blodkärl som gått sönder och det var ingen fara. Men jag har då aldrig ätit blodig kyckling! Men de fick bjuda på efterrätten.

Sen gick jag och Anna till HåPe´s där det blev några glas rött och en massa prat. Hade en jätte trevlig kväll!

Nu ska jag fortsätta mysa med min lille febermosiga älskling!



Kommentarer
Malin

Men fy, blodig kyckling?! Vilken dålig bortförklaring!! Du borde ju fått en ny rätt. Man skulle skicka den där Alexander Nilsson på dem, då jäklar ;-) Kram!

2011-09-03 @ 10:26:58
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0