Fredagkväll

Vi sitter hemma och myser i soffan med en dator i varje knä ;-) Jag är riktigt trött ikväll, hela veckans stress har kommit ifatt mig i trötthet nu.

Vi har vart på lite födelsedagsfirande och middag nu ikväll. Farbror Martin som fyllde 17 år. Åt och hade det gött och åkte hem lagom till idol. Andreas kunde ta en öl och något gott till kaffet så körde jag hem. Ombytta roller för en gångs skull. Han är även glad att han nu kan få sitta bak tillsammans med Adrian i bilen vilket han aldrig gjort innan. Jag tycket också att det är skönt och skoj att det nu är ombytta roller.

Imorgon är vi lediga och det ska bli riktigt skönt. Det är även Torshälla marknad som vi ska ner på, ett måste nu när vi är Torshälla bor. ;-) Sen har vi en hel del vi måste få gjort i huset också.

Nehe, nu ska jag titta lite på blocket efter bil. Det börjar bli dax för en till. :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0