Djupa andetag Jacqueline....

Kom inte och lek med mitt humör idag! Fy så irriterad, sitter nu i soffan och myser med Adrian och det får mig så klart på bättre humör. Hans humör är inte heller att leka med idag, sin mor upp i dan!

Tänkte laga lite mat men hur gör man när man inte har "någonting" hemma. Vi har massa kyckling och så fi frysen men ingenting som man kan laga ihop en måltid av. Eller inte en målid som jag vill eller orkar kasta ihop. Är det bara jag som är såå less på att alltid laga mat??

Igår städade jag är hemma och idag när killarna vart lediga så ser det ut som en bomb slagit ner. Hur lyckas dom och hur kan man inte få tid till att diska?! Jag ska också börja strejka!!

Så nu har jag fått gnälla av mig lite, men vissa dagar vill man bara gräva ner sig. Inte blir det bättre av huvudvärk heller. En sak som är bra är att vi köpt en vinteroverall till Adrian. Wihoo, mer om det sen!


Kommentarer
Emeli- Mamma till Nathalie

Nej, jag är också bra less på att laga mat och komma på olika rätter att laga.



Det är tur man har bloggen, för där får man gnälla av sig!



Vad blev det för vinteroverall? nyfiken

2011-10-25 @ 18:36:18
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Emeli- Mamma till Nathalie

Tack så mycket, det blir nog tufft. Men jag ska klara´t.



Okej, ja de verkar bra. Har sett testet och de fick väldigt bra betyg och fina är de.

Jag har köpt en begagnad McKinley, men går och funderar på att köpa en ny och då blir det nog troligen en från Kappahl.

2011-10-25 @ 19:58:50
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0