Hej i kvällen!

Har haft en lugn och skön ledig dag tillsammans med adrian här hemma. Vi Har tittat på filmen trassel, lekt "kurragömma", ätit pannkakor och haft det oförskämt mysigt hela dagen.

På eftermiddagen fick vi hem ett blomsterbud. Var från svenska fastighetsförmedling och "vår" mäklare Niklas son sålde huset till oss. En fin och uppskattad gest.

Nu laddar vi inför morgondagen då jobbet väntar i vanlig ordning. Har förresten fått ett "nytt" jobb. Har haft fast i en bemanningapool innan, men nu har jag äntligen fått flytta min anställning till min basplacering där jag vart och jobbat heltiden. Så känns skönt att inte behöva komma tillbaka till bemanningen igen. :)

Nu blir det bonde söker fru!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0