Ett roligt litet presenttips

Vi var bortbjudna på middag hos vänner på valborg. Istället för att vara lite små tråkiga och köpa en flaska vin som man så ofta gör när man ska på middag. Så åkte vi istället ut till växtriket där jag plockade med mig lite smått och gott. Resultatet blev en liten kryddsamling.

En rolig present att ge bort istället för blommor eller vin.



Jag köpte timjan, persilja, kruka, stenar, litet trähjärta, trä "lappar" att slriva på. Det gick på strax under 130:-
Går även att variera på så många olika vis.



Kommentarer
Jenny

Jättebra tips! Speciellt om man har vänner som är matlagningsintresserade, som många av dem jag känner är. Ska absolut testa detta någon gång!

2011-11-07 @ 12:28:36
URL: http://www.presenttips.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0