Många bollar i luften

Känner att jag har lite bloggtorka just nu. Så mycket annat som snurrar omkring i huvudet och jag har kanske lite för höga förhoppingar angående en sak. Eller hela familjen har det och det är inte bra för man kan bli så besviken. Men på söndag och sen onsdag får vi förhoppningsvis lite mer koll på läget. Riktigt förväntansfull är jag i alla fall.

Adrian ligger just nu och snurrar runt på golvet. Vi väntar på att Andreas förhoppningsvis snart ska sluta. Då blir det antagligen en tur ut till pappa och Mia för att se på deras hus som de flyttar in i idag. Ser fram emot många soliga dagar där i sommar. Vilket paradis för Adrian!



Sen säger vi även grattis till bror min som tog körkort idag! Så jäkla kul för honom. Nu jäklar är jag också taggad. Vi var ute igår och körde runt i lite villaområden igår och jag körde. Börjar nu känna att jag har mer kontroll över bilen och på det jag gör. Men jag har fortfarande en bra bit kvar. Måste nu bara boka lektioner på körskolan så man mer får lära sig mer ingående hur man ska köra, titta, miljövänligt mm. Så man kan ha det i bakhuvudet när man kör privat.


Kommentarer
Malin

Så spännande det låter! Nu blir man nyfiken :-)

2011-03-31 @ 20:09:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0