Liten börjar bli så stor

Jag förundras varje dag över hur stor Adrian börjar bli och hur mycket han lär sig hela tiden. Det är ju så otroligt häftigt och jag börjar fundera på var tiden tagit vägen.

Igår så satte Adrian på sig sin blöja själv. Jag fick visa var första foten skulle i och sen skötte han resten själv. Både han och jag var mega stolta efter det!


Idag börjar Adrian på dagis klockan 11. Jag jobbar kväll och börjar redan klockan 13 idag då vi har möte innan. Så fick bli en lite tokig tid idag, Andreas kommer sen och hämtar honom vid 16.30. Adrian leker nu runt här hemma och jag ser på vakna med the voice, vet inte riktigt vad jag tycker om att Paul har slutat. Måste nog bara vänja mig med Martin Björk..

Snart blir det frukost. Hoppas ni får en härlig dag!


Kommentarer
Malin

Vi träffas gärna på torsdag! Antar att det var torsdag du menade (du skrev tisdag, men att du jobbade kväll hihi)?



Tänkte höra hur du har det fredagen 4:e feb? Jag fyller ju år den 2:a och funderar på om vi ska dra ihop några (du, jag, Nadja, Kristin) och gå ut och äta då? Kram

2011-01-25 @ 21:39:38
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0