En sådär torsdag

Jag har haft kaos idag med eller mindre känns det som. Först åkte bussen ifrån mig på morgonen, suck för den olyckliga människan! Så blev en rask promenad ut till gredby, orkade inte vänta på nästa buss då det var så kallt och jag antagligen skulle frusit ihjäl! Haha.

Dagen på jobbet rullade på bra, men blev kvar 10 min extra då jag var tvungen att få mina tider för nästa vecka. Missade självklart bussen då också och skulle ta för lång tid att vänta på nästa buss(enligt mitt tycke!) så började gå en rask promenad till dagis. Självklart blev jag sen till dagis med 20 min och fick ett si sådär mottagande... Jag hade försökt att ringa till dem för att meddela att jag skulle bli sen men de svarande inte. Men men hoppas på att nästa vecka blir bättre och tiderna rullar på som de ska.

Hemma fick Adrian feber och har vart super pluttig och mammig. Så vi har myst i soffan framför Nicke Nyfiken och olika böcker. Så nu fick han alvedon och nässpray innan han la sig, han var så trött lilla hjärtat♥

Så imorgon myser jag och Adrian hemma och hoppas på att han blir frisk till vår lediga helg.


Kommentarer
Malin

Usch då gumman! Hoppas ni får en mysig helg nu!! Och att Adrian blir kry snart igen. Det verkar vara nåt som går med feber och förkylning. Kram!

2011-01-27 @ 20:38:24
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0