Saknad

Nu myser jag och Adrian i soffan framför Aladdin efter jobb och dagis. Solen skiner ute men jag har noll ork för att ta oss ut just nu. Tror även att Adrian är ganska nöjd med det också. Han hade tydligen saknat mig och Andreas på dagis idag och frågat massor efter oss. Mitt hjärta gör så ont av att höra det♥ Men han har det bra där och det är nog bara i början nu efter sommarlovet. Tyvär ser livet ut så att man måste jobba ;-)

Andreas jobbar sent ikväll och jag måste plugga teori. Imorgon ska jag även göra halkbanan och jag är så ruskigt nervös. Alla säger att det är super kul men jag är typ livrädd! Haha, men det ska nog gå bra... hoppas jag...



Kommentarer
Malin

Moa hade också haft en sån dag på dagis idag, det skär i en =/



Ja, usch nu är jag trött på detta! Måste bli kry så vi kan ses!



Kram

2011-08-23 @ 16:29:56
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0