Buzzning av Nya Pampers Active Fit

Jag är medlem i buzzador och då har jag föremånen att prova på olika produkter. Den här gången var det nya Pampers Active Fit. Blöjan är 20% tunnare än innan och den har en superabsorberande kärna. Den är till för aktiva barn som kryper, springer eller klättrar både högt och lågt. Blöjan är riktigt stretchig kring sidor och ben och gör då att bernet kan röra sig fritt utan att det ska bli obehagligt.

Vi har nu provat blöjorna i ett par veckor och känner oss som väntat mycket nöjda. Dom är tunna, Adrian håller sig torr om rumpan och kan leka runt som den busa han är. Blöjan är stretchig och sitter jätte bra på Adrian, han får inga skavsår av resår eller liknande. En mjuk, smidig och bra blöja enligt oss här hemma.

Det negativa som jag känner, men det är även det negativa med alla blöjor vi provar. Att de nästan varje natt läcker lite från blöjan i framkant. Jag tror att det beror på att Adrian sover på mage hela natten, så gissar på att blöjan samlar på sig allt kiss där fram. Så vi har nästan gett upp på att hitta en blöja som inte kommer läcka någonting under natten.

Pampers Active Fit får 5 Jacqueline av 5 möjliga! ;)

Har ni provat Pampers Active Fit? Vad tycker ni om blöjan?


Kommentarer
Mrs Bernhardsson

Vi har testat de med och jag är super nöjd. De är faktiskt den enda blöjan som sitter bra på Alva.

2010-10-27 @ 21:32:28
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Nadja

Den är bra! Synd att deras up&go suger bara :-/

2010-10-27 @ 22:04:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Emeli - Mamma till Nathalie

Jag tycker att de är toppen. Det enda negativa jag tycker är att de luktar mycket mer kiss än andra blöjor.

2010-10-28 @ 18:05:29
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0