Underbara morgon

Söndag, strålande sol, sovmorgon och morsdag. Tror att dagar som dessa inte kan starta så mycket bättre. Mina älskade killar kom in och pussade på mig på morgonen och present hade de också med sig. Jag var borta hela dagen igår och så jag saknat Adrian. Men är skönt med lite egentid ibland då man på någe vis uppsakattar och sankar de man har här hemma så otroligt mycket då.

Idag ska vi hälsa på våra underbara mammor för att ge dem en stor kram på morsdag. Sen kommer jag och Adrian vara kvar hos min mamma då Andreas åker för att gratta sin farmor som fyller. Jag har inte haft så mycket tid att umgås med min familj då vi båda haft massor att göra. Så idag ska vi passa på att vara där.

Igår var jag med Kristin och hennes vän och mua Anja i Hallstahammar. Var en fototräff och jag var med som modell. Var riktigt roligt och jag blev dels sminkad som en orm. De ni. Bilder kommer snart. :)

Ikväll ska jag på bio med Malin, ska bli riktigt roligt. Sex and the city är det så klart vi ska se och jag hoppas på att den är riktigt bra. :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite.

En stor kram till alla er underbara och starka mammor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0