Trevlig kväll igår

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Träffade lite nytt folk och sen så klart Bjursan, var toppen kul att träffa henne. Vi har vart vänner sen vi var 6 år och haft en massa skoj och rakartyg för oss, måna minnen att prata tillbaka om. Vi var då först på tjejkväll med tacos, vin och massa part. Sen gick alla till Raw förutom jag och Bjursan som gick till HåPes och tog en cider/öl. Efter det blev det strips med vitsås och var sen hemma vid 1. Toppen kväll och var skönt att komma iväg.

Adrian vaknade vid 8(?) och fick komma och ligga mellan mig och Andreas och mysa. Älskar de stunderna. Sen gick de upp och jag låg och drog mig i sängen och kollade på tillbaka till eden. Haha, fick den boxen av Andreas farmor så måste ju se den. Men den är faktiskt ganska bra och spännande. Så blir att kolla vidare ikväll. Andreas har vart lite små bitter för att jag inte vart bakis idag för han allti blir det. haha, men härligt att inte vara det och kunna mysa och njuta dagen istället.

Vi har precis haft besök från Adrians farmor och bonusfarfar och vid 15 kommer Adrians farfar och gammelfarmor. Så fullt upp hela dagen. :)

 
Mycket som händer på 2 år..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0