Regniga tisdag

God morgon på er alla godingar. Adrians nya gå upp tid är rund 7 nu, vilket är helt okej ändå känner jag. Igår kväll pysslade jag lite och sen blev det sängen på mitt huvud gjorde så ont. Inte roligt.

Idag blev jag glad över att se att det regnade. Hoppas det regnar på hela dagen och att massor med snö följer med det då! :P Jag och Adrian har inget planerat idag så vi får se var denna dag tar oss.

Nej nu ska jag hålla koll på mitt lilla busfrö som ska vara överallt där han inte får. Sen när jag reser mig upp och går mot honom så sätter han sig ner som han inte gjort någonting. Haha. Sötis. :)


Kommentarer
Malin

Var glad för det.. här hemma är det nästan tvärtom ;) Haha. Men allt har sin tid :)

2010-03-23 @ 10:39:48
URL: http://anglavra.blogg.se/
ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Ha en bra dag! :)

2010-03-23 @ 11:03:41
URL: http://entrevista.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0