Glad

Härligt det är att vakna upp till en strålande sol och en strålande Adrian. La honom precis igen för att sova sin första nap för dagen. Vi ska passa på att göra oss i ordning nu när han sover sen blir det att ta sig ut för att njuta solen så klart :) Man måste passa på!

Var ju så underbart skönt när jag var hemma hos pappa igår. Låg på hans inglasade altan och öppnade upp så jag låg där i lä i solen och solade. Blev jätte varmt och låg där utan jacka, underbart. Somnade till och med till, åh så jag saknar vår och sommar nu.

Senare idag ska vi över till Adrian farmor och bonusfarfar där vi ska bli bjudna på mat. :) Så det blir trevligt och gott skulle jag tro. :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen

KRAM på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0