Feberkille igen

Nu har vi lagt vår lilla feberkille för natten och låter som han somnat på en gång. Annars brukar han vanligtvis ligga och prata ett bra tag innan han somnar. Ja han fick som sagt tillbaka febern i morse och den har vart kvar hela dagen. Får hoppas den ger med sig till imorgon. Jäkla tänder att spöka för honom. Vi har endå tagit oss ut idag då Adrian vart pigg och glad. Skönt det för både honom och oss att få lite frisk luft.

Nu ikväll blir det slappis som vanligt för mig. Är i en period då jag sover så otroligt dåligt just nu och är super trött på eftermiddan och kvällen. Sen blir det en dålig cirkel då jag då oftast sover när Adrian sover sin sista nap på dagen. Men då blir jag tröttare mot kvällen igen. Men idag har jag bara sovit en kvart på dagen så hoppas på bättre sömn inatt.

Ska även se på hairspray som kommer på tv. Tror den kan vara lite kul.


Kommentarer
Nadja

Men stackars liten :-(

2010-06-13 @ 20:40:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0