3 juni

Torsdag och solen skiner. Jag fick lite sovmorgon idag då Andreas tog Adrian innan han skulle iväg. Skönt för jag var så otroligt trött. Adrian har börjat vakna så tidigt igen, eller vid 7 men det är ju tidigt. Men sen så tar han ju sovmorgon till 9 vissa mornar.

Idag måste jag gå förbi mitt jobb en sväng. Får se när vi ska passa in det. Får bli en tidig lunch här hemma och sen att man går dit. Då vet man att de är inne i alla fall. Jag la precis Adrian i hopp om att han ska sova. Men han låter inte så trött där inne. Men han brukar kunna ligga och prata en bra stund innan han somnar.

Jag ska i alla fall försöka få lite gjort under tiden som han ligger där inne nu.


Kommentarer
Nadja

Ska vi ses efter att du varit på ditt jobb? Jag och Malin tänkte ha lite parkhäng idag iaf :D

2010-06-03 @ 08:57:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0