Packa och förbereda

Så jag älskar den nya kameran. Så härligt att kunna fånga vår lilla stjärna på massa med fina kort med bra kvalite! Så en hel del fotograferande har det blivit här hemma. Det är ju så kul. Får se om jag och Maria ska gå en kurs "Lär känna din systemkamera" tror jag att den hette. Kan vara en kul grund att ha. Vi får se :)

Nu har jag målat ett lager nagellack och nästa ska strax på. Har även börjat packa lite smått men rester får bli imorgon. Måste packa till Adrian också då han sover hos farmor och bonus farfar imorgon. Så skoj han kommer att ha det.

Nu ska jag fortsätta här hemma och sen blir det tidigt i säng!


Mamma

Pappa

Barn

Katt!

Avslutar med härliga bilder på hela vår lilla familj!


Kommentarer
Kristin - Mouzieephoto

Vad har du nu för kamera? Gissar på D3000 kanske? den är en storsäljare ;)

Annars kan ju både jag visa i praktiken och sen har ju fotoklubben en kurs ;) om inte annat så skall jag kidnappa dig till studion en dag om jag får..hihi...

2010-07-26 @ 23:16:05
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Jasemin

amen fan vilken snygg familj!

2010-07-27 @ 12:58:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0