Efterlängtade fredag

Jag sitter och äter lite frukost, vanilj yoghurt med färska jordgubbar. Mums vilken start på fredagen. Jag jobbar sista dagen den här veckan och sen blir det att njuta i solen med familjen hela helgen.

Jag har vart så trött den här första jobbveckan och vänner och blogg(haha). Hamnar lite åt sidan. Vill spendera all min ork och energi på att leka med Adrian när jag kommer hem från jobbet. Men tror det blir bättre nästa vecka då kroppen kanske börjar komma in i det lite mer.

Mina älsklingar ligger och sover här hemma så jag smyger omkring här på morgonen. :) Men måste erkänna att jag på ett vis tycker att det är lite skönt att komma iväg och arbeta lite. Få vara lite bara Jacqueline för några timmar om dagen. Men det är otroligt skönt att veta att det bara är för ett par veckor nu i början ;)

Nej nu måste fortsätta här hemma innan jag ska åka till jobbet. Måste säga att 7.30-14 är världens underbaraste arbetstid! haha

Ha det bäst alla finna. och jag saknar er mina vänner.


Kommentarer
Nadja

Underbar arbetstid!! :-) Saknar dig dagar som denna... Vill ju leka i solen :-)

2010-07-02 @ 09:16:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Och vi saknar er massa massa!! :-)

2010-07-02 @ 11:14:31
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0