Redan fredag...

God morgon på er. Vad den här veckan har rusat förbi, fast det är ju inte ovanligt att de gör det. Idag fick vi inte lika lång sovmorgon men jag kunde inte sova i alla fall så gjorde inget att gå upp lite tidigare. Vi myser morgonen jag och Adrian som är mitt lilla solsken den här ruskigt gråa morgon. Nej nu vill jag ha vår och sol ute, trött på det här.

Idag har vi inte många planer förutom att åka och handla och ikväll kommer min pappa hit och äter. Så det blir nog n mysig dag det här.

Nu precis när jag skriver så började Adrian försöka ställa sig upp mot tvbänken, han kom upp på knä och sen tar huvudet i. haha. Men så det bara säger PANG och så försöker man med något nytt. Helt otroligt. Stora killen han börjar bli.

Hoppas ni får en härlig fredag i alla fall


Kommentarer
Nadja

Rätt som det är så står han där :)

2010-02-05 @ 09:53:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0