Gäsp så tidigt!

God morgon ovanligt tidiga morgon. Adrian vaknade först vid 3.30 för mat?! Sen så somnade han om och vaknade 6 och har vägrat somna om. Så han fick komma in till mig en stund och mysa och ser på hockey. Måste vara en ny utvecklingsfas då det händer mycket med honom just nu. Han vaknar tidigare och har bröjat annvända tummen igen. Men skönt att gan är glad och nöjd om dagarna och kvällarna också igentligen då han vaknar för mat tidigare men sen snabbt somnar om. Men för mig får han gärna sova till 8 sen. haha.

Jag har sovit över förväntan bra fast jag sov själv. Tog bara lite längre tid för mig att somna. Men som vi saknar Andreas här hemma nu. Idag blir en lugn dag med en härlig promenad är planen.

Nej nu ska här bytas bajsblöja!


Kommentarer
Malin

Ja, jusstja.. det är ju Kristin som har! Jag har verkligen glömt bort ordningen! Haha.

2010-02-25 @ 13:08:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0