Torsdag, 2 dagar kvar!

Torsdag och två dagar kvar tills vi åker! Lovely! Men det resulterar i mindre sömn och med tankar som snurrar runt i huvudet när jag ska sova. Fy, blir så trött på att jag har så svårt med att sluta grubbla och tänka när man ska sova. Varför kommer alla tankar då?

Vi har tagit det lungt på morgonen, tvättat, kollat på tv och läst böcker. Sen tog vi oss ut en liten sväng och Adrian sprang omkring här ute. Blev även en sväng till lekparken utanför.

Han har ätit lunch och ligger i sängen för att sova nap. Men just nu hör jag hur han ligger och brummar som bilen låter. Så vi får se när han tänker ta att somna.. Jag ska i alla fall passa på att duscha och göra mig i ordning.

Sen blir det en tur för att handla och ikväll till käraste svärmor som fyller år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0