Pirr i magen

Nu är det bara tre dagar kvar till vi sitter på planet till Kroatien. Jag brukar sällan vara nervös inför en resa men nu, oj då tar jag igen all nervositet! Det är nog bara för att vi har vår älskade Adrian med oss. Vill inte missa att få med mig någonting viktigt och sen är jag nervös inför flygresan. Men flygresan är bara på 3-4 timmar(minns inte riktigt). Eftersom vi flyger så tidigt så kommer han förhoppingsvis sova en del av resan.

Men även om jag är nervös och pirrig så ser jag så otroligt mycket fram emot resan. Sol, bad, härligt sällskap, första resan med Adrian, slippa laga mat, diska och allt det tråkiga. Härligt med semester.





Kommentarer
Nadja

Jag blir så sugen på att ta en sista minuten..vill oxå!!

2010-08-11 @ 10:03:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Mella

Jätte fin blogg ! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin ? (:

Säg te när du har lagt till mig så lägger jag till dig också !

Kram <3

2010-08-12 @ 16:47:30
URL: http://chiilenamelanie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0