Påskmiddag

Nu är vi hemma igen efter härligt påskfirande hemma hos pappa. Dagen blev fylld med god mat och härligt sällskap och så klart sol. Riktigt fint väder idag. Vi har fått fina påskpresenter och godis, men just nu går inte en bit ner då jag är så mätt. Men det blev i alla fall en bra dag och Adrian har vart på sitt bästa humör. Nu sover lilla stjärnan gott i sin säng efter en dag då vi haft fullt upp. Men det gillar han. :)

Han har även gått några steg idag också. Han kan ju springa från Andreas till mig ex. Men sen som igår och idag då tar han sig koncentration och går några steg. Sen stannar han upp för att hitta balansen igen och sen går han några steg till. Sen håller han på att få en tand till. Han dregglar som tusan och blöjor får vi byta många om dagen just nu. Sen idag så jag att det börjat spricka upp i tandköttet på ett ställe. Bara hoppas att han fortsätter sova bra om nätterna.

Nej nu ska jag jäsa vidare i soffan.


Adrian fick såpbubblor idag och det var jätte skoj.


Adrian inviger sina nya kläder



Kommentarer
George

Så sööööt på "bubbel bilden" !!

Tack själva o ha en skön söndag nu.

2010-04-04 @ 10:40:40
Malin

Duktiga killen! :-)

2010-04-04 @ 15:51:13
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Absolut! :-) Hur har ni det på tisdag? Ska vi promenera och gunga då? :-) KRAM

2010-04-04 @ 19:41:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Ska man lägga ut de fina bilderna som vi tog på er igår kanske ;)

2010-04-04 @ 21:11:53
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0