Trevlig kväll med goda vänner

Adrian ligger och sover gott i sin säng, jag sitter här och Andreas är kvar hos Pirre och Maria. Jag och Adrian gick hem strax innan 21 då han inte ville komma till ro. Men han somnade nästan på en gång i vagnen när vi gick. Det var i alla fall jätte trevligt och det var så skönt att komma bort och träffa lite vänner. Vi åt god mat och pratade en massa. Nille har även lovat att bjuda på en ute kväll när jag slutat att amma, haha. Men det tackar man ju då inte nej till ;) haha.

Maria bjöd även med mig på en spa kväll den 2 oktober så det ska bli jätte trevligt och skönt. Skulle vara 8 st tror jag hon sa, så skulle det vara ansiktsbehandling och rygg massage tror jag. Sen var det bastu och bubbelbad. Ska bli riktigt skönt och kul så det ser jag fram emot. Bara hoppas att Adrian tar flaskan så man inte måste känna sig stressad när man är iväg. Tror ni att han tar flaskan om han blir hungrig och jag inte är hemma?

Nu ska jag titta lite på tv innan jag nog ska krypa ner i sängen. Får se när Adrian vaknar då han somnade så mycket senare idag. Sov gott

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0