Mamma- och bebisträff

Det har vart en jätte trevlig dag, mammor och bebisar stannade kvar en bra stund vilket var super kul. Fikade och pratade en massa. Alltid lika kul med de här träffarna. Dels för oss mammor som får prata av sig och sen för de små som nog tycker det är jätte intressant. :)


Adrian och Angelina håller handen på första bilden, sötisar :)
Lovisa, Hedda, Moa och sen Adrian längst ner. Det är bara 2 killar och 4 tjejer så killarna njuter för fullt kan jag tro ;) haha

Nu håller vi på med maten här hemma och Adrian försöker somna in. Han är jätte trött och har jätte svårt för att somna in just nu, det har nog vart mycket nya intryck för honom idag. Mitt lilla hjärta, tror att han är inne i en ny utvecklingsperiod. Vissa dagar är han glad och som han brukar vara. Men vissa dagar så är man glad om man får vara uppe i famnen, men vill inte alls ligga själv. Sen så är han så att han bråkar lite med maten oxå, och det har jag märkt att han blir när han är i sina utvecklingsperioder. Sen så pratar han inte alls lika mycket som innan, så han laddar nog upp med ett rikligt ordföråd att använda sig av sen. :)



Kommentarer
Malin

Tack för idag, det var jättetrevligt! :)



Moa är likadan.. ända sedan vi kom hem har hon varit jättegnällig, och nu när jag skulle lägga henne var hom helt hysterisk. Det har aldrig hänt förut! Det måste ju vara en utvecklingsfas?! Knasigt iaf! Fast det är klart att bebisarna kanske fick lite mycket intryck idag!

2009-09-24 @ 20:19:42
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0