Gnäll om grannar...

God morgon onsdag.

Jag och Adrian har haft en bra natt han vaknade 2 ggr och somnade om utan några problem. Vaknade vid 7 av att han låg inne i sitt rum och pratade högt och tydligt, haha. Men en sak jag börjat störa mig på om nätterna är min kära granne. Det är en ung kille som bor vägg i vägg med vårt vardagsrum och han måste vänt på dygnet totalt. haha. Varje natt när jag är uppe och ammar så sitter han och spelar tvspel på jätte hög volym och pratar och gapar... När jag är uppe på natten vill jag bara ha det lungt och TYST haha, man är inte på så bra humör när man är trött ibland. haha. Så nu har jag fått gnälla av mig lite :P

Idag är det dax igen 7 mammor och 7 bebisar ska ses, så det ska bli livat och kul. :) Nu börjar Adrian tröttna så ska underhålla min lilla älskling lite :)

Ha en härlig onsdag

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0