Tisdag morgon

Det är som vanligt en tidig morgon här hemma hos familjen. Adrian är som en inställd klocka och vaknar nästan alltid samma tid vilket inte är så där jätte kul nu när man dragit tillbaka klockan. Så 6 är vår nya tid att gå upp, även om vi då försöker lägga honom senare. Men tycker nästan att han sover sämre när man håller honom vaken.

Jag var då inget trevligt sällskap igår haha. Somnade 19.30 i soffan och vaknade vid 22 då Adrian ville ha mat. haha. Men ändå skönt tror jag behövde samla på mig lite sömn då jag vart trött och haft ont i huvudet de senaste dagarna.

Idag ska bonus farfar vara lite barnvakt, han vill och jag måste öva på det ;) haha. Sen är det nog bra att vänja Adrian lite att vara mer med andra människor och att mamma och pappa inte hela tiden kan vara nära då han är mammig och pappig. Vill gärana se oss hela tiden och gör han inte det så blir han lite rädd. Så jag och Andreas ska åka till jysk, babyproffsen och sen storhandla. Vi blev erbjudna att åka till västerås men så långt kan jag ännu inte slita mig från min skrutt. haha. Det är nog myclket för att han inte vill ta flaskan, vet ju att han skulle göra det när han är hungrig men vill inte tvinga på honom den när det fungerar med amningen.

Nu ska jag göra i ordning lite frukost idag skippar jag gröten och lyxar till det med thé och smörgås :)

PUSS


Kommentarer
Kristin

Tack tack, är himla nöjd jag med faktiskt :) tror ni får vara utan mig imorgon för jag är jätte förkyld, underbart när man är hemma med barn! Har ej glömt din header men det är svårt att dona med när de har systemåterställningar på bloggen, går så långsamt då. Ha så trevligt idag!

2009-10-27 @ 07:59:55
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0