Måndag och ny vecka

Känns som att den här veckan kommer bli mycket bättre. Dagen har börjat bra och jag känner mig utvilda. Adrian somnade om efter en stund i vår säng och vi gick upp för en liten stund sen. Så himla skönt. Han har även tagit bort ett matpass de senaste nätterna. :)

Den här veckan har vi mycket roliga saker inplanerade. Idag blir det en långpromenad med svärmor/farmor, imorgon kommer min kära vän Karin över. Har inte träffat henne sen Adrian var pytte, blir så när hon nu bor i Stockholm. Men då blir det i alla fall myskväll med god mat, godis och film. På onsdag är Andreas äntligen ledig efter att ha jobbat i över 2 veckor utan ledigt, så jag längtar. Sen på torsdag är det mammaträffen igen. Fredag är en oplanerad dag som jag tänker låta vara det också då det är skönt att få ha en slappardag. Sen är Andreas ledig hela helgen så då kommer det bli familjemys.

Nu ska jag göra i ordning lite frukost och prata med min lilla kille som ligger och pratar i falsett just nu. haha

Hoppas ni får en härlig vecka!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0