En bra dag

Dagen ser ut att sluta bra i alla fall. Jag vaknade då imorse och var inte på mitt bästa humör. Men med en snäll liten skrutt, en sambo som vet när han ska hålla sig undan ;) och en trevlig tur på stan med Mikaela gjorde susen! Nere på stan handlade jag årets 2 första julklappar, nu när man går på mammapenning så får man dela upp det lite. De första julklapparna var så klart till Adrian, han kommer nog få endel fina julklappar skulle jag tro. Nu ska jag bara lyckas hålla mig från att ge honom dem redan nu! Sen beställde jag även en matstol till honom som jag tror kommer bli jätte bra. Han fick även en boddy och jag några par strumpor. haha. Det är inte alls kul att kolla på saker till sig själv längre. Sen gick vi hem hit åt lunch och gjorde hallon och blåbärspaj.

Nu badar mina killar och maten står i ugnen. Blir grekisk kyckling som är kyckling, potatis, lök, morötter, palsternacka, vitlök, krossade tomater, vatten och kryddor som får stå i ugnen tillsammans och putta. Till det bra det tzatziki, gott gott och det sköter sig själv. Älskar mat som sköter sig själv. haha Sen ikväll blir det tv och sen film 3e Johan Falk filmen, ganska bra de där filmerna faktisk.


Här är stolen som som Adrian ska få

Nu ska jag fortsätta här hemma. Hoppas ni fick en härlig söndag!

PUSS



Kommentarer
Malin

Härligt att nätterna börjar ta sig! :) Moa är inne i någon fas nu då hon sover en timma efter nattningen och sedan vaknar hon ett par gånger under kvällen.. helskumt, det har hon aldrig gjort förut. Men men, hon vill mysa och sen somnar hon om igen.



Vi får se hur vi gör. I och med att man inte kan binda topplånet kan månadskostnaden bli ganska hög om räntan höjs (vilket den kommer göra). Och man vill ju unna sig annat än att bara betala hyra & lån varje månad. Så vi får se, vi bor ju rätt bra som vi gör nu också :)

2009-10-25 @ 20:23:15
URL: http://chainsawy.blogg.se/
louise!

det låter som en bra dag då! och receptet låter väldigt gott, något som du vill beskriva mer detaljerat? Hoppas på en fortsatt trevlig kväll!=)

2009-10-25 @ 21:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0