09-05-14

Då var vi hemma igen efter sista besöket hos barnmorskan innan snittet. Allt såg toppen ut! Fosterljuden var på 135 och sf-måttet var 35. Liten låg kvar i säte, inte för att jag trodde någonting annat men de ska ju kollas i alla fall.

Ja nu är det bara 4 dagar kvar tills vi har honom här. Det är ju ingenting, men känns som en evighet ibland! Vi hade inte så mycket frågor inför snittet nu heller, känns som man har ganska bra koll på läget. Fick även hem ett A4 med information om snittet och förberedelserna som man läst ett X antal ggr redan nu :)


Nu är det dax för mig att börja städa, har satt på lite dålig städ myusik oxå! haha, hittade en cd från typ början av 2000 med blandad musik, så kul att lyssna på musik man inte hört på länge ibland.

Hoppas ni får en bra dag!

PUS


Kommentarer
Natta

Klart du har rätt att gnälla och styra, det är ju jättejobbigt med en så stor mage och allt annat som följer med. Och här hemma är det jag som håller låg profil just nu, försöker att hålla mig undan så mycket det går hehe. Vad roligt, ska sitta bänkad ikväll och kolla, och kanske slänga iväg en röst! ;)

2009-05-14 @ 10:18:15
URL: http://nattsingen.blogg.se/
Malin Lj

Åh, va spännande! Lycka till om 4 dagar!

2009-05-14 @ 11:32:00
URL: http://malinlj.blogg.se/
Malin

Ojoj, 4 dagar är ju ingenting! :) Vilken tid ska ni vara där? Jag ska tänka på er och hålla alla tummar för att allt ska gå bra!



Jodå, jag känner mig okej. Blev ju så fruktansvärt svullen "du-vet-var" efter att hon fastnade, så jag har inte kunnat sitta/gå och stå sedan förlossningen, men för 2 dagar sen blev det mycket bättre, så jag börjar känna mig som en människa igen. Känner mig mer eller mindre som en riktig mjölkmaskin, hon vill ha mat mest hela tiden och det gör så rackarns ont i brösten vid amning. Men det tar väl ett tag innan man vänjer sig och gör helt rätt.

2009-05-14 @ 13:18:11
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0