Trötter

Det är vad jag är just nu. Har precis tagit mig en varm dusch och nu tänker jag lägga mig i soffan en liten stund och bara slappa. Andreas har åkt iväg med soffan och det är så himla skönt att vara av med den nu. Så nu ska vi åka till IKEA någon dag och köpa en fotölj som vi ska ha i sovrummet då vi hade den som tillhörde soffan där och nu ser det så himla tomt ut. Så har spanat ut en som jag vill ha, så vi får se om jag får igenom att få den i vit eller om vi hittar någon annan färg som vi båda vill ha. Andreas tycker inte att det är så praktiskt att ha en vit tyg fotölj då vi har en svart katt. Men vi får se hur det blir med det.

Idag när jag kom hem på lunchen så hade Andreas köpt hem smörgåstårta, gud vad gott det var. Jag har vart sugen på det ett bra tag och nu var Andreas så snäll och överraskade mig med det. Vilken kille man har! :)

Nä nu är det dax för soffan!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0