09-03-11

God morgon. Då var det onsdag och bara idag och imorgon kvar att jobba den här veckan nu. Ute är det världens vinterland, känns helt fel. Igår när jag gick till jobbet såg jag de första snödropparna och man fick världens vårkänsla men sen så vaknar man upp till det här idag... Idag tänker jag inte göra någonting efter jobbet då jag var helt slut igår kväll. Skönt att ha Andreas hemma ikväll i alla fall han har jobbat så mycket så man blir tokig. Men nu är det lite lugnare med det i alla fall.

Nu ska jag fortsätta här hemma. Hoppas ni får en bra dag

PUSS


Kommentarer
Nadja

Vad skönt att du inte har mkt kvar att jobba, så du kan få vila till helgen :D

2009-03-11 @ 08:45:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0