09-03-04

God morgon. Ligger i soffan och slappar lite efter frukosten och kollar på vakana med the voice. Idag jobbar jag kväll så innan det så blir det att bara ta det lungt här hemma.

Igår kväll innana jag skulle sova så läste jag lite i boken föda barn av Katerina Janouch, hon skriver riktigt bra och roligt tycker jag. I alla fall så skriver hon lite om tiden efter förlossningen och om sömn mm. Där i alla fall så berättar hon att när man ammar så är sömnen mer effektiv. Så 5 timmars sömn som ammande är lika effektiv som 8 timmars sömn, är så häftigt hur kroppen fixar och ställer in sig till allt. Man blir så imponerad.

Nu ska jag fortsätta mitt slappande ;) Hoppas ni får en toppen onsdag.

PUSS


Kommentarer
Malin

Min bm heter Berit, o så har hon ett dubbelefternamn, minns inte riktigt vad. Hon är bra, men första gången jag träffade henne var jag av en annan åsikt. Haha, då var hon VÄLDIGT öppen med precis ALLT! Men det kanske är så de jobbar, jag vet inte. Kram

2009-03-04 @ 13:49:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0