Besök och blöt promenad!

Idag var mina arbetskamrater och hälsade på var jätte trevligt att träffas och få höra lite skvaller ;) Adrian fick så söta kläder oxå men de var ett litet hål i de så det ska vi ner och byta någon dag. Så roligt med V som väntar smått så glad för henne. Så mysigt och jag minns känslan när man var så tidigt i graviditeten man var så förväntatnsfull och man kunde inte förstå att man själv skulle ha en liten.


Adrian och Anette

Adrian har haft lite svårt att komma till ro idag men nu sover han så gott. Skönt för honom, tror att han blev lite övertrött. Vi gick ut en promenad i regnet och det blåste så jag kunde inte ha paraply så jag blev ju lagom blöt, men ändå skönt att komma ut en sväng.



Så ser man ut efter en blöt promenad! haha

Hoppas att Adrian sover en stund till nu och att han vaknar nöjd sen. Hoppas ni får en fin kväll

PUSS


Kommentarer
Anette

Va söt han e lilla Adrian!!!! Men jag e inte lika fin hatar kort me glasögon på :-)

2009-06-13 @ 13:24:41
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Veronica

Det var jättetrevligt hos dig i fredags. Jag får snart komma förbi igen =). Tack,vad snäll du är. Det är verkligen som du säger. Graviditeten känns helt overklig =),men spännande.

2009-06-18 @ 21:01:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0