Stora killen!

Idag var vi på BVC och Adrian växer så otroligt bra vilket är så skönt. Han väger hela 4985g och är 55,8 lång. När han föddes var han så liten vägde 3520g och var 49 lång, så han har vuxit till sig på sina 6 veckor.

Nu ligger han i sitt fina labangym och tittar på figurerna samtidigt som han hickar! Jag hade planer på att vi skulle ta och sova lite middag då jag är riktigt trött idag. Lite senare idag så kommer två underbara vänner över så det ser jag fram emot. Nu ska jag gå och prata med min lilla sötnos lite! :)

PUSS



Kommentarer
Malin

Haha, eller hur? Tycker hon var rätt jobbig inne i BB- huset, åsikter om precis allt!



Vad stor han blivit, er kille :)

2009-07-01 @ 16:14:12
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

VIsst går de fort, jag kommer knappt ihåg hur liten angelina var innan? hehe

2009-07-01 @ 17:51:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0